Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Η στροφή με τα μάτια των παιδιών...


" Το παντοδύναμο παιχνίδι της ζωής συνεχίζεται κι ίσως συνεισφέρεις μια στροφή. Ποια θα είναι η δική σου στροφή;"

Ο κύκλος των χαμένων ποιητών,1989


Ποια θα είναι η δική σου στροφή στον κόσμο;


Η δικιά μου στροφή είναι να προσφέρω αγάπη στον κόσμο και βοήθεια στους ανήμπορους να προχωρήσουν στη ζωή.
                                                      Βασίλης Λ.

Η δικιά μου στροφή είναι να προσφέρω χαρά στους άλλους, κάνοντάς τους να χαμογελάσουν. Αλλά το καλύτερο που μπορώ να δώσω στους ανθρώπους είναι λίγα λόγια για να ζήσουν τη ζωή τους και να αγαπήσουν τον εαυτό τους, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό.
Ελεάννα Κ.

Αποτέλεσμα εικόνας για carpe diem dead poets societyΗ δικιά μου στροφή είναι να βοηθήσω τους αδύναμους και να τους δώσω λίγο από το χιούμορ μου. Είναι να τους κάνω να αφήσουν πίσω τους το παρελθόν και να τους πείσω να ζουν κάθε στιγμή χαράς στο παρόν και στο μέλλον.
                                                Στάθης Α.


Η δική μου στροφή είναι να βοηθάω τους άστεγους. Όχι μόνο όταν μεγαλώσω, αλλά και τώρα!
Ανδριανή Ν.

Η δικιά μου στροφή είναι να βοηθήσω τους άστεγους και να τους δώσω την ευκαιρία να ταξιδέψουν σε όλο τον κόσμο. Να έχουν τη δυνατότητα όλοι αυτοί οι άνθρωποι να δουν και να μάθουν μέσα από άλλες εικόνες τους κόσμου.

                                              Μαρία -Θεολογία  Α.

Η δικιά μου στροφή είναι να ταξιδέψω, να μάθω, να βοηθήσω, να χάσω και να κερδίσω. Αλλά πάντα θα κρατώ τη φιλοσοφία που θα βοηθά  εμένα και τον κόσμο να πάμε παρακάτω. Από όλες τις δύσκολες και τις εύκολες στιγμές να κρατάς αυτό που θα σε γεμίσει!
Μαρία Κ.

Η δικιά μου στροφή είναι να προστατεύσω το περιβάλλον και να πείσω τους άλλους να κάνουν το ίδιο. Να μαζεύουν τα σκουπίδια από τους δρόμους και να φροντίζουν τις παραλίες. Αυτό κάνω και τώρα που είμαι παιδί, το ίδιο θα κάνω και όταν μεγαλώσω.
                                                                 Καλλιόπη Ζ.

Αποτέλεσμα εικόνας για ο κυκλος των χαμενων ποιητων
Η δικιά μου στροφή δεν είμαι σίγουρη ποια θα είναι σαν μεγαλώσω και αντικρίσω κατάματα την πραγματική ζωή και τη δυσκολία που την ακολουθεί. Για να απαντήσω σ’ αυτό το ερώτημα  θέλω λίγο χρόνο, για να μάθω καλύτερα τον εαυτό μου .
Κατερίνα Δ

Η δικιά μου στροφή είναι να δώσω «κάτι» στους άλλους. Ίσως να είναι μια καρέκλα, για να ανέβουν πάνω και να δουν με άλλο μάτι τη ζωή. Ίσως να είναι η χαρά και η ευτυχία.                                                                                   Ειρήνη Δ.
  

Η δικιά μου στροφή είναι να μην παύω καθημερινά,να σκέφτομαι δημιουργικά. Κάθε σκέψη μου ένα βήμα, κάθε βήμα μου μία πράξη,κάθε πράξη μου ένα αποτέλεσμα. Καλό ή κακό, αυτό με κάνει πιο σοφό.
Ηλίας Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου