Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018



Τι είναι το Τετράδιο Διασκέδασης; 

Αποτέλεσμα εικόνας για έχεις τα πινέλα έχεις τα χρώματα ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα
Το Τετράδιο Διασκέδασης για μένα είναι κάτι στο οπoίο μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα και να γράφω ιστορίες με φαντασία και χιούμορ. Όταν γράφω σ' αυτό, αφήνω την φαντασία μου να με ταξιδέψει σε μέρη περίεργα, μαγικά και μακρινά.
Αγαπώ πολύ το Τετράδιο Διασκέδασης.
Άννα-Μαρία Ζ.

Το Τετράδιο Διασκέδασης είναι ιστορίες, αγάπη, φαντασία, μα πάνω απ’ όλα χαρά! Όταν γράφω σε αυτό ταξιδεύω. Ταξιδεύω με τη φαντασία μου…
Το Τετράδιο Διασκέδασης είναι ένα απλό τετράδιο, όμως τα κείμενα που υπάρχουν μέσα του είναι μαγεία. Είναι το μέρος στο οποίο μπορούμε να γίνουμε μικροί συγγραφείς, να εκφραστούμε, να γράψουμε ιστορίες, ποιήματα, να απαντήσουμε ερωτήσεις και πολλά άλλα. 
ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ!
 Καλλιόπη Ζ.
  
Το Τετράδιο διασκέδασης για εμένα είναι χαρά.
Είναι μία ιδέα, μια σκέψη μου…
Κάθε φορά που γράφω στο Τετράδιο Διασκέδασης
νιώθω ελεύθερη, έξω από τον περιορισμό τον βιβλίων. 
Το Τετράδιο διασκέδασης είναι ΕΓΩ!
 Μαρία Κ.

Το Τετράδιο Διασκέδασης είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου. Είναι το τετράδιο που μου έμαθε φαντασία, χιούμορ, χαρά, ελευθερία και αγάπη. 
Ελευθερία Κ.

Το Τετράδιο Διασκέδασης είναι έκφραση. Είναι όταν μπορείς να βγάλεις αυτό που αισθάνεσαι μέσα σου. Γιατί όταν το κάνεις αυτό νιώθεις καλύτερα κι ελεύθερος. Ακόμη και αν είσαι λυπημένος. Αυτό είναι το Τετράδιο Διασκέδασης για εμένα.
Ειρήνη Δ. 

Αποτέλεσμα εικόνας για έχεις τα πινέλα έχεις τα χρώματα ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσαΤο Τετράδιο Διασκέδασης είναι αυτό που με κάνει να γράφω ιστορίες, να τις διαβάζω στους συμμαθητές μου και να νιώθω καλύτερα. 
Διονύσης Κ. 

Το Τετράδιο Διασκέδασης για μένα είναι ζωντάνια, χαρά και διασκέδαση.
 Άντριου Κ. 

Το Τετράδιο Διασκέδασης είναι η φαντασία των παιδιών χωρίς όρια! 
Λέω Β. 

Το Τετράδιο Διασκέδασης για εμένα είναι ο πλούτος που από το νου μας μεταφέρεται και γράφεται στο χαρτί. Είναι οι στιγμές που τα παιδιά φωνάζουν «Θέλουμε Τετράδιο Διασκέδασης, θέλουμε Τετράδιο Διασκέδασης, θέλουμε Τετράδιο Διασκέδασης».
Σάρα Α

Αποτέλεσμα εικόνας για έχεις τα πινέλα έχεις τα χρώματα ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα
Το Τετράδιο Διασκέδασης είναι για μένα διασκέδαση, είναι χαρά, είναι η φαντασία στη μάθηση! 
Πέτρος Κ.

Το Τετράδιο Διασκέδασης είναι στιγμές χαράς, ατελείωτης φαντασίας και ενθουσιασμού. Γιατί όταν σηκώνεσαι μέσα στην τάξη να διαβάσεις την ιστορία σου, είναι το καλύτερο μάθημα!
Νίκος Δ.

Το Τετράδιο Διασκέδασης για εμένα σημαίνει ελευθερία, ευχαρίστηση,χαρά και διασκέδαση.Το Τετράδιο Διασκέδασης δεν είναι ένα απλό τετράδιο. Είναι  ένα ξεχωριστό τετράδιο που μπορείς να εκφραστείς,να ακούσεις, να διαβάσεις,να γελάσεις μέχρι και να συγκινηθείς.Το Τετράδιο Διασκέδασης αρέσει σε όλα τα παιδιά της τάξης μου και μακάρι να μην το σταματήσουμε ποτέ!

Γιώργος Κ.

Για εμένα το Τετράδιο Διασκέδασης είναι όλη μου η φαντασία, η ελευθερία της φαντασίας μου. Μπορώ να γράψω ό,τι θέλω.Είτε είναι σωστό είτε λάθος, με αυτό διασκεδάζω Όχι μόνο με τη δικιά μου φαντασία αλλά και των συμμαθητών μου. Μου αρέσει το Τετράδιο Διασκέδασης!

Ανδριανή Ν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου