Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018


Όταν η περιπέτεια γίνεται "μάθημα ζωής" και η σιωπή τα λέει όλα...

Αφιερωμένο στους πυροπαθείς πολίτες της Αττικής
 και σε μια σύγχρονη "Σπαρτιάτισσα" της Σαντορίνης. 



Τι μας κρατάει στις δύσκολες στιγμές μας για να συνεχίσουμε;


Στις δύσκολες στιγμές μας κρατάει η σκέψη ότι ο φόβος είναι ένα συναίσθημα κι ότι με τη γενναιότητα μπορείς εύκολα να το ξεπεράσεις. Κάτι τέτοιο συνέβη και σε εμένα, αλλά συμβαίνει και σ’ όλους τους ανθρώπους.
Βασιλική Δ.

Εμένα στις δύσκολες στιγμές μου με κρατάει η οικογένειά μου, γιατί εκείνοι μου έμαθαν τι θα πει να αντιμετωπίζουμε τους φόβους μας και να προχωράμε βήμα βήμα στη ζωή μας.
Εβελίνα Μ.

Στις δύσκολες στιγμές πρέπει να στεκόμαστε στα πόδια μας. Άμα πέσουμε πρέπει να ξανασηκωθούμε και να  συνεχίσουμε με δύναμη ψυχής στις δυσκολίες της ζωής.
Άντριου Κ.

Στις δύσκολες στιγμές μας κρατάει το πείσμα που έχουμε για να συνεχίσουμε τη ζωή μας. Κοιτάμε μπροστά.
Βασίλης Λ.

Εγώ πιστεύω ότι στις δύσκολες στιγμές μας, μας βοηθάει να συνεχίσουμε η  βοήθεια των άλλων. Γιατί αυτές τις στιγμές ξέρουμε ότι θα τα καταφέρουμε με τη πίστη τους και την αγάπη τους.
Ειρήνη Δ.

Τις δύσκολες στιγμές μας κρατάνε οι αναμνήσεις χαράς και αγάπης που έχουμε από τις ζωές μας.
Σάρα Α.

Στις δύσκολες στιγμές μου, για να συνεχίσω να είμαι δυνατή και να σκέφτομαι σωστά, σκέφτομαι την οικογένειά μου.
Μαρία-Θεολογία Α.

Στις δύσκολες στιγμές μας κρατάει για να συνεχίσουμε η πίστη και το πάθος να αντιμετωπίσουμε κάθε εμπόδιο της ζωής μας, καθώς κι η σκέψη ότι δεν είμαστε μόνοι σε αυτό το δύσκολο, αλλά ταυτόχρονα και εύκολο ταξίδι της ζωής.

Υ.Γ. Η ζωή είναι ένα μάθημα. Κάθε εμπόδιο είναι απλά μια άσκηση.
Κατερίνα Δ.

Αποτέλεσμα εικόνας για αγριμι να Î³Î¹Î½ÎµÏƒÎ±Î¹Η δύναμη, γιατί δεν χάνεται ποτέ από τον άνθρωπο.
Αντώνης Β.

Μας κρατάει το πείσμα μας και η ελπίδα που έχουμε μέσα μας
Πέτρος Κ.

Αυτό που με κρατάει δυνατό είναι οι φίλοι μου, που μου συμπαραστέκονται χωρίς να τους το ζητήσω. Μπορεί κάποιες στιγμές να με πληγώνουν, αλλά είμαστε και πάλι μαζί.
Στάθης Α.

Εμένα αυτό που με κάνει να συνεχίσω είναι η ζωή. Κι ας έχω ένα τραύμα, η ζωή συνεχίζεται.
Ανδριανή Ν.

Στις δύσκολες στιγμές για να συνεχίσουμε, πρέπει να υπερασπιζόμαστε και να βοηθάμε τον εαυτό μας και τους άλλους.
Γιώργος Κ.

Μας κρατάει η ελπίδα για κάτι καλύτερο.
Ανδρέας Κ.

Μας κρατούν οι φιλίες μας και η εμπιστοσύνη των άλλων ανθρώπων.
Διονύσης Κ.

Στις δύσκολες στιγμές με κρατάει να σκέφτομαι την οικογένειά μου. Γιατί όταν πέσουμε, μπορούμε να σηκωθούμε.
Άννα-Μαρία Ζ.

Μας κρατάει ένας θυμός, μια ντροπή κι ένας φόβος. Μόνο που αυτό μπορούμε να το αλλάξουμε, αν συνεχίσουμε να προσπαθούμε για το καλύτερο. Υπάρχει ένα αύριο και μια καινούρια αρχή. Θα τα καταφέρεις;
Ελευθερία Κ.

Εμένα με κρατάνε οι ωραίες φαντασίες. Γιατί όταν πονάς, πρέπει να σκέφτεσαι ότι ωραίο έχεις στο νου σου. Πιστέψτε με, πιάνει!
                                                                                       Νίκος Δ.

Στις δύσκολες στιγμές μας χάνουμε το κουράγιο μας. Όμως υπάρχουν πολλά πράγματα που μας κάνουν δυνατούς. Η γενναιότητά μας, η πίστη μας ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε, η ελευθερία μας κι η ελπίδα μας ότι μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο. Άμα προσπαθήσουμε πολύ, όλα μπορούμε να τα καταφέρουμε.
Καλλιόπη Ζ.

Αποτέλεσμα εικόνας για δυσκολιες quotesΜας κρατάει η ψυχή κι η ελπίδα που έχουμε μέσα μας. Γιατί αυτά τα πράγματα δε χάνονται ποτέ. Οι δυσκολίες στιγμές υπάρχουν στη ζωή, αλλά πρέπει να τις ξεπερνάμε, γιατί υπάρχουν και χαρές μέσα σ' αυτήν.
Λέω Β.

Στις δύσκολες στιγμές μας κρατάει να συνεχίσουμε η ιστορία του εαυτού μας, όλες οι εμπειρίες μας και όλοι οι κόποι που κάναμε για να βρισκόμαστε σε αυτό το σημείο. Μας κρατάει η αγάπη που νιώθουμε για κάποιους ανθρώπους και δε θέλουμε να τους αφήσουμε έτσι απλά. Μας κρατάει το πείσμα μας, γιατί όλοι έχουμε τεράστια δύναμη ψυχής μέσα μας. Γιατί όλοι … ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ!
Μαρία Κ.

Η καλοσύνη μας. Γιατί όταν βλέπουμε κάποιον να πειράζει ένα γνωστό μας, δεν καθόμαστε εκεί και βλέπουμε. Δίνουμε βοήθεια σε όποιον τη χρειάζεται, φωνάζουμε κάποιον μεγαλύτερο και βοηθάμε με όποιον τρόπο μπορούμε.
Ηλίας Κ.

Στις δύσκολες στιγμές μας κρατάει η αγάπη που μας έχουν προσφέρει όλοι αυτοί που μας αγαπάνε, γιατί από αυτούς παίρνουμε όλη τη δύναμη για να συνεχίσουμε τη ζωή μας. Μας κρατάνε και οι φίλοι μας, που είναι σαν αδέρφια μας και μας βοηθάν στα δύσκολα. Γιατί η αγάπη, η δύναμη και η φροντίδα που σου έχουν προσφέρει οι άλλοι σε κάνουν δυνατό άνθρωπο, που συνεχίζει και παλεύει για τη ζωή του.

Ελεάνα Κ.

Τις δύσκολες στιγμές μας κρατούν τα όνειρά μας, οι άνθρωποί μας, το όραμά μας, οι στιγμές μας. Γιατί στο τέλος κάθε ημέρας, αυτά μένουν και έχουμε για να σκεφτόμαστε. Παραφράζοντας και λίγο από τον "Φτωχούλη του Θεού" του Νίκου Καζαντζάκη, ας αναρωτηθούμε: «Ε, και τι έχουν οι δύσκολες και κακές στιγμές;».
Καλές είναι κι αυτές.Τα λάθη για τους ανθρώπους είναι. Φίλιωσε μαζί τους, αγκάλιασέ τα και καλωσόρισε τα μαθήματα ζωής. 
Για εμένα τις δύσκολες στιγμές γινόμαστε κλέφτες καλών στιγμών ή δανειζόμαστε από το μέλλον μας. Γιατί cest la vie (αυτή είναι η ζωή) και la vita e bella(η ζωή είναι ωραία).

κύριος Κ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου